Strategie
Na čem stojí úspěch moderní firmy?
1. DOBRÝ PRODUKT
Skutečně dobrý produkt. Prozkoumejte, pitvejte, ptejte se odborníků. Naši odborníci sháněli po celém světě ty nejlepší ingredience, aby složili to nejlepší pro lidské zdraví. Nabízíme řešení a pomoc lidem v celé škále zdravotních problémů a úpravě váhy. Více v Produkty
Bohužel v současném světě kvalita produktu příliš nerozhoduje (přesto po ní „jdeme"). Daleko důležitější je:
2. OBCHODNÍ MODEL/ZPŮSOB
Jste přehlceni neosobní reklamou? Přepínáte TV při reklamních blocích? Stejně jako mnoho dalších. Přemýšleli jsme o tom, jak uvést na trh naši novou značku bez přehnané reklamy.
Jak se lidé o nás dozví? Dokážeme využít nejrychlejší způsob marketingu v současném světě - Biz (Buzz) marketing a sílu Internetu. O co se jedná?
Komu více věříte: Halině Pawlovské v reklamě nebo Vašemu nejlepšímu příteli? Hloupá otázka. V podstatě nám jde o to, aby si lidé o nás povídali bez nás, bez přehnané reklamy, bez nutnosti je do toho nutit.
Jak?
Dáme jim něco co funguje (výborné produkty). Představte si, že naše produkty skutečně pomáhají (My to víme, Vy si to zatím představte ;-) Lidé si upravují váhu, dostávají se do kondice, jejich zdraví se zlepšuje. Vaše babička si koupila nové tenisky a vyrazila na túru, protože ji nebolí tolik klouby. Vaše nejlepší kamarádka se nebude stydět jít v létě na pláž, protože zhubnula. Váš šéf si Vás oblíbí, protože budete mít více energie (Vaši kolegové nebudou asi nadšeni). Teta Vám poděkuje za to, že ji nebolí žaludek. Tchánovi klesne cholesterol a možná nebude muset brát léky na vysoký tlak.
Řeknou to někomu? A o čem si budou povídat u kávy o polední přestávce v práci? Nebo se svojí kamarádkou?
Jsme skálopevně přesvědčeni, že osobně předaná doporučení jsou v dnešním světě zahlceném reklamou ta nejfunkčnější - říká se tomu Referenční marketing. Na referenčním marketingu vyrostl např. server Amazon.com, nebo se rozšířila e-mailová služba Google - gmail.com.
Abychom jej podpořili, sestavili jsme zcela unikátní nástroje
A. Knihu zdraví®
Možná trpíte sami zdravotním problémem. Pokud Vás skutečně tento probém trápí, budete se snažit o něm a jeho vyřešení zjistit vše dostupné. A přesně tak i naši klienti. A proto jsme napsali tuto knihu. Náš (tedy vlastně Váš ;-) klient tam nalezne vše o jeho problému a o jeho všech možnostech řešení (samozřejmě, že pokud mu naše produkty mohou pomoci je to tam náležitě popsáno, včetně lékařských doporučení. No a pokud se bude chtít obrátit s konzultací na svého lékaře - tak zde i lékař nalezne podrobné informace a studie) Chytré, že?
Lidé se dozví proč jejich problém vznikl, jak mu čelit a co vše pro něj mohou udělat... a také, abychom jim vysvětlili, jak jim může náš produkt pomoci. Podložili jsme to celou řadou studií, doporučení lékařů a srovnání.
A naši partneři tuto knihu mohou využívat. Jejich zájemci si najdou řešení pro svůj problém a sami se rozhodnou zda chtějí koupit naše produkty. Na Vás je, zda jim je dodáte sami, nebo se obrátí přímo na naší společnost. Vy samozřejmě dostanete svůj zisk. A pokaždé, když objedná. A pokud se stane naším partnerem, bude ve Vaší organizaci. Co tomu říkáte?
Knihu si můžete objednat ZDE anebo ji dostanete automaticky, pokud se stanete naším partnerem ZDE.
B. Sdílené webové stránky a e-obchody
Dáme Vám k dispozici podobné webové stránky, jako jsou TYTO. Výslednou podobu stránek si můžete sami sestavit z našich modulů, nebo si přidat vlastní - budete mít vlastní obchod! Je na Vás, jak ho budete propagovat, jak budete komunikovat s klienty (nebo to můžete nechat na nás). Není třeba investovat desetitisíce na vlastní stránky.
Stránky našich partnerů fungují automaticky, 24/7, dokonce i když spíte! Technika může tedy pracovat za Vás.
3. ZÁZEMÍ
Máme 15 let zkušeností ve vedení jedné z největších network marketingových společností.
Vybrali jsme lékaře, právníky, programátory, telefonistky, skladníky... Vždy ty nejlepší, které bylo možno najít. Počkejte až je poznáte!
Všichni jsou zde proto, aby Vám pomohli vybudovat z domova, na vedlejší činnost, zajímavý vedlejší příjem nebo plnohodnotnou kariéru. Nebojte se jich zeptat na cokoliv zeptat.
Bojíte se prodávat?
Nevadí. Pouze doporučte naše služby a naši zaměstnanci se postarají o Vaše klienty a Vy dostanete zisk! Je jedno, zda se o nás dozvědí o nás od Vás osobně nebo z Vašich stránek, či Knihy zdraví. Vaše provize na Vás čekají. A pokud klient projeví zájem o to stát se partnerem, hádejte v čí organizaci bude? ... Samozřejmě té Vaší! A Vy budete stále dostávat provize.
Ale pro Vás hlavně jde o to
4. JAK A KDE SE TO NAUČÍTE
Současný svět je rychlý. Klade stále větší nároky. Většina našich partnerů pracuje na vedlejší činnost. Nechceme, aby trávili veškerý čas učením. Nechceme, aby každý týden odjížděli od rodiny na semináře. Proto jsme vytvořili pro každého vlastní Virtuální kancelář. Vše je tam. A proč se pak tedy občas scházíme? Abychom si užili legraci a setkali se s přáteli!
A rádi mezi ně zařadíme i Vás!